Belépés
Támogatás
Miért használjon CRM-et?
Híreink
A CRM fogalma már több mint egy évtizede ismert hazai informatikai berkekben. Szerepe egyre nő, és létjogosultságát számos sikeres alkalmazás bizonyítja. Napjaink gazdasági helyzete ismét előtérbe helyezte a CRM-et, és leginkább fő viszonyítási elemét, az ügyfelet.
A világszintű gazdasági szemléletben az ügyfél olykor háttérbe szorult, az utóbbi időkben azonban kulcsfontosságú tényezővé vált. A fogyasztók alapos ismerete versenyelőnyt jelent, hiszen igényeik és magatartásuk ismeretében már a termék- vagy szolgáltatásfejlesztés korai szakaszaiban figyelembe vehetőek szempontjaik. A vevő szerepe bizonyos esetekben már nem csupán a fogyasztás, ezen túlnőve a számára előállítandó termék meghatározásában is nagy szerepe van.
Ennek eléréséhez minden eddiginél szorosabb vevő-beszállítói kapcsolatra van szükség, melyet a legújabb generációs CRM rendszerek szolgálnak ki. A CRM rendszerek bevezetése nem csupán egy technológia, hanem egy új szemléletmódot is jelent a vállalat számára, mely jelentős változásokat okoz a működésben. Érdemes azonban ezeket a változásokat meglépni, hiszen a CRM használatával sokat érő ügyfél-információk juthatnak birtokunkba.
Az ügyfél-információk elemzésének egyik fontos és kiemelt módja a pénzügyi információk szerzése. A már meglévő ügyfelek folyamatos elemzéssel és ellenőrzéssel kategorizálhatóak kockázati tényezőik szerint. A vevők egyéb partnereinek vizsgálata révén pedig esetleges körbetartozások, csalások előzhetőek meg. A hálózatelemzés akkor nyújt igazi versenyelőnyt, ha az azt elvégző vállalat a többi piaci szereplő előtt jár, és mások által nem ismert információk birtokába kerül, melyeket üzleti célokra tud felhasználni. Így nem csupán az értékesítés támogatható, hanem a nem kívánatos portfolióelemek is eltávolíthatóak.
Forrás: Computerworld
Költséghatékonyság kiszervezéssel!
Az ügyfél mindenek felett
Kiszervezés kicsiknél és nagyoknál
Informatikai közmű
Miért használjon CRM-et?
Hosted szolgáltatások az ügyfelekért
Adatok a felhőben
Cloud Computing
Szállj fel a felhőmre!
Adatközpont a felhőkből
1
2