Magyarországon a kiszervezések elsődleges célja a költséghatékonyság növelése, a minőségi szolgáltatás, illetve a különböző támogatási területek átláthatósága. tovább...
Az ügyfelek részéről napjainkban alapvető elvárás, hogy egy ügyfélszolgálathoz betelefonálva, vagy besétálva az ügyintéző pontosan tudja, hogy ki ő, milyen szolgáltatást vett igénybe, és hogy kérdéseire következetes választ adjon. tovább...
Míg a kis cégek ritkábban hajtanak végre kiszervezéseket, úgy a vállalatóriások nagyban gondolkodnak. Az egyes területek kiszervezési célpontjai Mexikótól Közép –Európán (Magyarország, Csehország) és Indián át, Kínáig terjed. tovább...
Nincs költséges informatikai osztály, nincs szükség az informatikai problémák megértésére, csak a fő feladatokra kell koncentrálni. Így néz ki egy vállalat közművesített informatika használatával, melynek eszköze a cloud computing. tovább...
A CRM fogalma már több mint egy évtizede ismert hazai informatikai berkekben. Szerepe egyre nő, és létjogosultságát számos sikeres alkalmazás bizonyítja. Napjaink gazdasági helyzete ismét előtérbe helyezte a CRM-et, és leginkább fő viszonyítási elemét, az ügyfelet. tovább...
Hosted szolgáltatások bevezetése az ügyfelek jobb kiszolgálása érdekében című projektünk az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Alap társfinanszírozásával a Gazdaságfejlesztési Operatív Program (kódszám: GOP-2009-2-2.1.1-A) keretén belül valósult meg. tovább...
Az internet korában egyre nagyobb hangsúlyt kap adataink védelme, hiszen az online szolgáltatások elterjedésével akaratunk ellenére is számos személyes információkat teszünk közzé magunkról a világhálón. Ezek védelmében érdemes odafigyelni néhány dologra. tovább...
A Felhő-számítástechnika (cloud computing) legnagyobb előnye, hogy szolgáltatásként nyújtja az informatikai funkciókat, mégpedig rugalmas és skálázható módon. tovább...
A "cloud computing", azaz a felhő-számítástechnika a sok különálló vállalati IT-környezet helyett néhány megosztott globális adatközpontra épít, így az informatikában korábban ismeretlen mértékű költség- és szolgáltatásoptimalizálást tesz lehetővé. tovább...
Az adatközpontok nagy része ma már nem felel meg a szükséges előírásoknak, követelményeknek, ezért az informatikai cégvezetők lehetséges alternatívákat keresnek. A hagyományos megoldások mellett egyre több cég nyit a számítási felhők felé. tovább...