Belépés
Támogatás
Hosted Sharepoint
Főoldal
Előnyök
Alkalmazások
Tartalomkezelés
Együttműködés
Jelentések
Csomagajánlatok
Kérdések
1. Mi a Microsoft Windows SharePoint Services és hogyan kapcsolódik a Microsoft Office SharePoint Server 2010 alkalmazáshoz?
A Windows SharePoint Services segítségével webhelyeket hozhat létre, melyeken információkat oszthat meg és közösen dolgozhatnak dokumentumaikon. A Microsoft Windows Server 2003 infrastruktúrájának szerves részeként számos alkalmazással (például a Microsoft Office programmal is) együtt használható, még több szolgáltatást és alkalmazásfejlesztési felületet elérhetővé téve. Az Office SharePoint Server 2007 a Windows SharePoint Services 3.0 szolgáltatást felhasználva nyújt további alternatívákat az együttműködés, a portálok, a keresés, a vállalati tartalomkezelés, az üzleti folyamatok és űrlapok, valamint a kapcsolatiadat-szolgáltatás terén.
2. Mi a Microsoft Office SharePoint Server 2010?
A Microsoft Office SharePoint Server 2007 olyan webes felület, mely összevonva olyan kiszolgáló szolgáltatásokat tartalmaz, melyekkel felgyorsíthatja üzleti folyamatait, vállalata sokkal átláthatóbban és hatékonyabban működhet. Szolgáltatásunk átfogó tartalomkezelési és vállalati keresőrendszert, dokumentumainak integrált platformot nyújt.
3. Melyek az Office SharePoint Server 2010 legfontosabb előnyei?
Az Office SharePoint Server 2010 egységes, integrált platformot nyújt az intranetes, extranetes és internetes alkalmazások kezeléséhez az egész cégen belül:
Az üzleti felhasználók nagyobb fokú ellenőrzési lehetőségeket kapnak az elektronikus tartalom tárolása, biztonsága, terjesztése és kezelése terén, és mindezt könnyen használható, a mindennapi munka során megismert alkalmazásokba integrált eszközökön keresztül.
Az InfoPath Forms Services-alapú megoldásokkal a szervezetek gyorsíthatják a megosztott üzleti folyamatokat ügyfeleik és partnereik részére a szervezeti határokon belül és kívül egyaránt.
Az adatmegosztás és az egyszerűsített tartalom-közzététel révén munkatársai hatékonyan és könnyedén megtalálhatják a keresett információkat és személyeket. A háttérkiszolgálókon tárolt adatokat böngészőn keresztül is el lehet érni, az adatnézetek pedig testreszabhatók.
Az üzembe helyezés, alkalmazások kezelése és a rendszerfelügyelet is rendkívül könnyen használható és nagy teljesítményű eszközökkel történik, így a rendszergazdáknak több idejük marad a stratégiai feladatok végrehajtására.
A fejlesztők széles szolgáltatási körű platformon (Office Business Applications, OBA) építhetik fel új alkalmazásosztályaikat, amelyek a hatékony fejlesztői funkciókat ötvözik az Office SharePoint Server 2010 rugalmasságával és egyszerű üzembe helyezhetőségével. Az azonnal használatba vehető alkalmazásszolgáltatásokkal a fejlesztők kevesebb programkóddal hozhatnak létre az eddigieknél összetettebb alkalmazásokat.
4. A 2010-es Microsoft Office rendszer mely csomagjaival használható az Office SharePoint Server 2010?
Az Office SharePoint Server 2010 a Microsoft Office 2010-es, és korábbi verzióit is korlátozás nélkül támogatja. A legmegfelelőbb 2010-es Microsoft Office rendszer kiválasztásakor javasolt azt választani, amelyik a legtöbb felhasználói szolgáltatást nyújtja.
A Microsoft Office csomag kiválasztásakor vegye figyelembe az alábbiakat:
Az Office Outlook 2010 kétirányú kapcsolat nélküli szinkronizálást hajt végre a SharePoint dokumentumtáraival, vitafórumaival, kapcsolattartóival, naptáraival és feladataival.
A Microsoft Office Enterprise 2010 részét képező Microsoft Office Groove 2010 kétirányú kapcsolat nélküli szinkronizálást tesz lehetővé a SharePoint dokumentumtáraival.
Számos szolgáltatás (például a dokumentumpanel és az Excel-szolgáltatásokban való közzététel) csak akkor áll rendelkezésre, ha a Microsoft Office Professional Plus 2010 vagy az Office Enterprise 2010 csomagot használja.
Az Excel-szolgáltatások csak az Office Excel 2010 fájlformátumában (XLSX) mentett dokumentumokkal használhatók.
5. Mik a szerepköralapú sablonok a SharePoint Saját webhely szolgáltatásához?
A SharePoint olyan szerepköralakú beépített sablonokat tartalmaz, melyek segítségével egy adott szerepkör egyedi igényeinek és feladatainak megfelelő személyre szabott felületet érhet el. Ezek a sablonok az Office SharePoint Server Saját webhely szolgáltatásának bővítményei. Ezeket a sablonokat a Sharepoint első beállításakor érdemes konfigurálni, hogy aztán a szerepkörnek megfelelő adatokat jelenítse meg felhasználója számára. Ilyen adatok például a célközönség kiválasztása funkció, a fő teljesítménymutatók, a munkafolyamatok, az Excel-szolgáltatások és az üzleti adatkatalógusok.
6. Mely szerepköröket fedik le a Saját webhely szerepkörű sablonjai?
A Saját webhely szolgáltatáshoz összesen hét szerepkör sablon tölthető le, melyet a Microsoft különböző méretű és tevékenységű vállalatok részére alakított ki, hogy üzleti folyamataik és közös projektfeladatok átláthatóbbá váljanak. A következő szerepkörsablonok elérésére van lehetőség: adminisztratív asszisztens, kontroller (pénzügyi elemző), ügyfélszolgálati vezető, személyügyi vezető, informatikai vezető, marketingigazgató és értékesítési vezető.
7. Milyen költséggel jár a SharePoint Saját webhely szolgáltatásához készült szerepköralakú sablonok letöltése?
A sablonok letöltése SEMMILYEN költségekkel sem jár. Mindössze regisztráció szükséges elérésükhöz
8. Hol találhatók a Saját webhely szolgáltatáshoz készült szerepköralapú sablonok?
A sablonok letölthetők a SharePoint Saját webhely szolgáltatásához készült szerepköralapú sablonok webhelyéről.
9. Milyen nyelven állnak rendelkezésre a Saját webhely funkcióhoz készült szerepköralapú sablonok?
A szerepköralapú sablonok jelenleg kizárólag angol nyelven érhetőek el.