Mely területeken hasznosíthatja a Sharepoint előnyeit?
HR
ISO
Sales / Marketing
Office / Administration
Trade Marketing
Pénzügy
Supply Chain / Beszerzés
Logisztika
"Business Planing" / Üzletfejlesztés
IT
CRM
Termelés

Üzleti folyamatok, ahol Ön eredményesen használhatja a Sharepointot

HR
Fényképalbumok (dolgozók, események)
Fórum
Apróhirdetés
Szavazások
Cafeteria-menedzsment
Teljesítmény-értékelések
Igazolások, nyilatkozatok
Külső dokumentumok
Management review
Minőségpolitika, minőségügy
HACCP
Termékfotók, logók
Vállalati gépkocsikkal kapcsolatos igénylések, szabályozások
Tárgyalófoglalás
Meeting-calendar
Vállalati szabályzatok
Szerződéstár
Telefon felhasználás
MOA (Management of Assets)
Készlet-igénylések
Költségelszámolások
Megrendelések
Engedélyezések (Előleg felvétel, Parkolókártya, stb.)
Sales riportok
Árlisták
Termékadatok, marketing anyagok
Panaszkezelés, reklamációk kezelése
Készletriportok
Planning riportok
Selejtezési riportok
Fuvarozás, logisztika (pl. fuvarköltségek, szállítmányt kísérő okmányok, stb.)
Gyártási tervek
Management riportok
IT HW/SW menedzsment, jogosultsági űrlapok


Sharepoint szolgáltatásunk segítségével Ön percek alatt létrehozhat egy weboldalt. Ez lehet egy közös honlap, melyet megoszthat kollegáival, egy projektirányítási felület, egy együttműködésen alapuló virtuális iroda egy Intranetes felület, vagy dokumentumkezelő rendszer. Az alábbiakban a Windows SharePoint gyakori alkalmazási területeiről olvashat.
 

Közös weboldal

Egy olyan weboldalra lenne szüksége, ami megkönnyíti feladatainak kezelését? Vagy egy olyan weboldalra, amelyen bármely kollégájával együtt dolgozhatnak dokumentumaikon?

Használja a SharePoint közös weblapját, ahol gyorsan és költséghatékonyan tud kommunikálni munkatársaival egy professzionális megjelenésű honlapon. Könnyedén testre szabhatja weboldalát, megváltoztathatja a megjelenését és különböző funkciókat adhat hozzá programozás, vagy más alkalmazások hozzáadása nélkül.
 
  • Hozzon létre egy nyilvános, vagy saját oldalt (korlátozott hozzáféréssel) percek alatt
  • Válasszon a minták/sablonok közül, és alakítsa SharePoint oldalát ízlése szerint
  • Módosítsa az oldalt szövegek, képek, táblázatok hozzáadásával, és mindössze egy böngésző használatával – nincs szükség programozói ismeretekre
  • Készítsen külön aloldalakat a különböző feladatok és csoportok számára
  • Használja tudás-intenzív területekhez, üzleti szolgáltatásokhoz, és bármihez, ami csoport- vagy csapatmunkát igényel

Projektirányítás

A SharePoint lehetővé teszi vállalkozások és csoportok számára, hogy hatékonyan irányítsanak bármilyen projektet a vállalaton belül. Akár értékesítéssel, marketinggel, vagy könyveléssel foglalkozik, bármelyik csoport megtalálja saját feladatait online SharePoint oldalukon keresztül.

„Üzleti célunkainkat egyre inkább kizárólag projekteken keresztül tudjuk megoldani, és jobb rendszerezettségre lenne szükségünk. Projektirányítási rendszer üzemeltetését azonban még nem engedhetjük meg magunknak – habár szükségünk lenne rá.”

„Nem tudjuk tovább projektjeinket e-mailekkel és Microsoft Office Excel adatbázis-kezelővel irányítani, egy jobb megoldásra van szükségünk.”

„A csapatunknak Microsoft Office Project Serverre, vagy teljes vállalati projekt menedzsment megoldásokra lenne szüksége, de valami egyszerűbbel, könnyebbel szeretnénk kezdeni.”

Sharepoint szolgáltatásunk minden munkatárs számára az Üzleti Intelligencia (ÜI) lehetőségeit nyújtja. Ezáltal megoszthatják, irányíthatják, és újra felhasználhatják üzleti információikat jobb üzleti döntések meghozatalának érdekében.
 

Együttműködésen alapuló virtuális iroda

Csapata magasabb szintű együttműködésre lesz képes Sharepoint szolgáltatásunkkal.

A munkatársak könnyedén készíteni tudnak egy olyan munkafelületet, ahol megoszthatják és kezelhetik az információikat. Vitafórumok, kérdőívek, közös naptár, teendők listája és egyéb együttműködési funkciók lehetővé teszik, hogy Ön és munkatársai folyamatosan kapcsolatban maradjanak, és hatékonyan együttműködhessenek.
 

Intranet

A SharePoint lehetővé teszi Önnek, hogy sikeresen tudjon elkészíteni egy olyan weblapot, ami megfelel a fent leírtaknak. A Microsoft Office SharePoint Szolgáltatással Ön gyorsan létre tud hozni egy honlapot kis vállalkozásának, még akkor is, ha nem rendelkezik magas szintű számítógépes ismeretekkel. Ily módon, Ön és munkatársai könnyen rögzíthetik és megoszthatják ötleteiket, információikat, ütemterveiket - az irodában vagy bárhol máshol.
 

Dokumentumkezelés

A SharePoint lehetővé teszi önnek, hogy mappákat hozzon létre. Ezekbe a mappákba Word, PDF, vagy bármely más formátumú dokumentumokat feltölthet.

A SharePoint szorosan illeszkedik a többi Microsoft Office programhoz. Így Ön és munkatársai jobban együttműködhetnek, hiszen azokat a megszokott eszközöket használhatják, amelyeket eddig is szoktak a mindennapok folyamán. Néhány példát olvashat arról, hogy hogyan is használhatja az Office programokat weboldalához:
 
  • Mentse el Microsoft Office Excel, Outlook, PowerPoint, Visio, vagy Word dokumentumait könyvtárakba.
  • Használja a Microsoft Office Accesst, vagy az Office Excelt, hogy megtekinthesse, szerkeszthesse adatait, amelyeket a közös weboldalon tárol.
  • Szinkronizálja Office Outlook naptárát és címlistáit a közös weboldallal.
  • Használja a SharePoint oldalt üzleti tervek, fényképek, ábrák, dokumentumok és bármi más megosztására
  • Készítsen egy munkaterületet Office Word dokumentumainak.
Bárhonnan, bármikor könnyedén elérheti fontos dokumentumait. A Windows SharePoint Szolgáltatás dokumentumkönyvtárában lévő fájlok megtekintéséhez nincs másra szüksége, mint kompatibilis web-böngészőre, és Internet kapcsolatra. Emellett, munkatársai is könnyedén áttekinthetik azokat a dokumentumokat, projekteket, amelyeket a közös oldalon tárolnak.