Támogatás Főoldal > Adminisztrációs Felület > Általános

Adminisztrációs Felület

  Általános | Szerződés |
 
1. Díjfizetés és számlázás

    A Szolgáltató a szolgáltatás ellenértékéről havonta (illetve az Előfizetési Szerződésben rögzített időszakonként) állít ki számlát és küldi meg az Előfizetőnek. A Szolgáltató periódusonként előre számlázza ki a Felhasználónak a választott díjcsomagnak megfelelő havi díjat. A számla adott hónap 1. és 5. napja között készül az adott hónap 1-jei felhasznált mennyiségi és méretbeli beállítások alapján.

    Az Hosted Megoldások Adminisztrációs Felületére belépve a Számlázás > Számlák menüpont alatt találja az Önnek kiállított számlákat. Ha Ön több domain névvel is kötött szerződést, akkor elsőként ki kell választania a Tartomány alatt az aktuális domain nevet, melynek számláit meg szeretné tekinteni.

    A szerződéséhez tartozó aktuális nettó havidíjat a Számlázás > Szerződések menüpont alatt találja. A Részletek-re kattintva megjeleníti a szerződéséhez tartozó részleteket. A lap alján összesítettük a megrendelt szolgáltatásokat. Itt megtudhatja a nettó havidíjat, a számlázási ciklust és a nettó fizetendő díjat is. A szerződést innen ki is nyomtathatja.

2. Hibabejelentés és hibaelhárítás

    Hibabejelentést, számlapanaszt telefonon, faxon, személyesen vagy levélben fogadunk el. A hibabejelentés és számlapanasz kezelés szabályait, és a szolgáltatás minőségével kapcsolatos rendelkezéseket az ÁSZF 15., illetve 16. fejezete és a 3. számú melléklet tartalmazza.

    Telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 799 1212
    Fax: +36 1 799 1218
    Online ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@itsecure.hu
    Weboldal és online ügyfélszolgálat: http://hostedmegoldasok.hu/tamogatas
    Személyes ügyfélszolgálat: 1015 Budapest, Batthyány u. 56. Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 09-17h

      Minőségi mutató neve
      Mértékegysége
      Célérték   Minimál érték, Garantált érték
      Új hozzáférés létesítési idő   2 nap   5 nap
      Új hozzáférés létesítési idő   48 óra   72 óra
      Számlapanasz kivizsgálási és
      elintézési ideje
      15 nap   30 nap
      A Hosted szolgáltatások
      rendelkezésre állása
      Éves szinten értelmezve
      99,99%
      Éves szinten értelmezve
      95%
      A szolgáltatási terület
      egészét érintős zünetelés
      Éves szinten értelmezve
      0,25%
      Éves szinten értelmezve
      5%
      Az előfizetők legalább 10%-át
      érintő szünetelés
      Éves szinten értelmezve
      0,25%
      Éves szinten értelmezve
      5%


3. Belépés az Adminisztrációs Felületre

    1. Menjen a https://admin.hostmail.hu oldalra.
    2. Adja meg az adminisztrátor jogosultságokkal rendelkező felhasználó nevét és jelszavát.
    3. Kattintson a "Belépés" gombra.

4. Elfelejtett jelszó esetén új jelszó igénylése

    1. Menjen a https://admin.hostmail.hu oldalra.
    2. Kattintson a Belépés gomb alatti "Elfelejtette a jelszavát?" linkre.

     
    3. Írja be az adminisztrátor jogosultságú felhasználó felhasználónevét (e-mail címét), majd kattintson a "Jelszókérés" gombra. A szerződésében megadott e-mail címére elküldjük Önnek az új jelszó kéréséhez szükséges weboldal linkjét.
5. Adminisztrátor jelszó módosítása

    1. Lépjen be a Hosted Megoldások Adminisztrációs felületére. https://admin.hostmail.hu

    2. A weboldal fejlécében a felhasználóneve mellett a "Jelszó módosítása" linkre kattintva megváltoztathatja jelszavát.

6. Az ITSecure által küldött levelek listája

    A Hosted Megoldások Adminisztrációs Felületére belépve a Számlázás > Elküldött levelek menüpont alatt találja az Önnek a rendszer által kiküldött levelek listáját.