Belépés
Támogatás
Támogatás Főoldal
>
Adminisztrációs Felület
> Általános
Adminisztrációs Felület
Általános
|
Szerződés
|
1.
Díjfizetés és számlázás
A Szolgáltató a szolgáltatás ellenértékéről havonta (illetve az Előfizetési Szerződésben rögzített időszakonként) állít ki számlát és küldi meg az Előfizetőnek. A Szolgáltató periódusonként előre számlázza ki a Felhasználónak a választott díjcsomagnak megfelelő havi díjat. A számla adott hónap 1. és 5. napja között készül az adott hónap 1-jei felhasznált mennyiségi és méretbeli beállítások alapján.
Az Hosted Megoldások Adminisztrációs Felületére belépve a Számlázás > Számlák menüpont alatt találja az Önnek kiállított számlákat. Ha Ön több domain névvel is kötött szerződést, akkor elsőként ki kell választania a Tartomány alatt az aktuális domain nevet, melynek számláit meg szeretné tekinteni.
A szerződéséhez tartozó aktuális nettó havidíjat a Számlázás > Szerződések menüpont alatt találja. A Részletek-re kattintva megjeleníti a szerződéséhez tartozó részleteket. A lap alján összesítettük a megrendelt szolgáltatásokat. Itt megtudhatja a nettó havidíjat, a számlázási ciklust és a nettó fizetendő díjat is. A szerződést innen ki is nyomtathatja.
2.
Hibabejelentés és hibaelhárítás
Hibabejelentést, számlapanaszt telefonon, faxon, személyesen vagy levélben fogadunk el. A hibabejelentés és számlapanasz kezelés szabályait, és a szolgáltatás minőségével kapcsolatos rendelkezéseket az ÁSZF 15., illetve 16. fejezete és a 3. számú melléklet tartalmazza.
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 799 1212
Fax: +36 1 799 1218
Online ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@itsecure.hu
Weboldal és online ügyfélszolgálat: http://hostedmegoldasok.hu/tamogatas
Személyes ügyfélszolgálat: 1015 Budapest, Batthyány u. 56. Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 09-17h
Minőségi mutató neve
Mértékegysége
Célérték
Minimál érték, Garantált érték
Új hozzáférés létesítési idő
2 nap
5 nap
Új hozzáférés létesítési idő
48 óra
72 óra
Számlapanasz kivizsgálási és
elintézési ideje
15 nap
30 nap
A Hosted szolgáltatások
rendelkezésre állása
Éves szinten értelmezve
99,99%
Éves szinten értelmezve
95%
A szolgáltatási terület
egészét érintős zünetelés
Éves szinten értelmezve
0,25%
Éves szinten értelmezve
5%
Az előfizetők legalább 10%-át
érintő szünetelés
Éves szinten értelmezve
0,25%
Éves szinten értelmezve
5%
3.
Belépés az Adminisztrációs Felületre
1. Menjen a
https://admin.hostmail.hu
oldalra.
2. Adja meg az adminisztrátor jogosultságokkal rendelkező felhasználó nevét és jelszavát.
3. Kattintson a "Belépés" gombra.
4.
Elfelejtett jelszó esetén új jelszó igénylése
1. Menjen a
https://admin.hostmail.hu
oldalra.
2. Kattintson a Belépés gomb alatti "Elfelejtette a jelszavát?" linkre.
3. Írja be az adminisztrátor jogosultságú felhasználó felhasználónevét (e-mail címét), majd kattintson a "Jelszókérés" gombra. A szerződésében megadott e-mail címére elküldjük Önnek az új jelszó kéréséhez szükséges weboldal linkjét.
5.
Adminisztrátor jelszó módosítása
1. Lépjen be a Hosted Megoldások Adminisztrációs felületére.
https://admin.hostmail.hu
2. A weboldal fejlécében a felhasználóneve mellett a "Jelszó módosítása" linkre kattintva megváltoztathatja jelszavát.
6.
Az ITSecure által küldött levelek listája
A Hosted Megoldások Adminisztrációs Felületére belépve a Számlázás > Elküldött levelek menüpont alatt találja az Önnek a rendszer által kiküldött levelek listáját.
Adminisztrációs Felület
Levelező rendszer
SharePoint