SLA - Szolgáltatási szintek



Megértjük, és figyelembe vesszük a magas rendelkezésre állás jelentőségét, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy szolgáltatásaink meghaladják várakozásait. A következő szolgáltatási szinteket nyújtjuk, hogy maximális rendelkezésre állást és teljesítményt nyújthassunk. Az ITSecure SLA lefekteti a szolgáltatás irányelveit a kritikus területeken:

 

Hálózati elérhetőség

Garantáljuk, hogy hálózatunk az idő 99.99%-ában rendelkezésre áll (kivéve a tervezett, előre bejelentett karbantartásokat). A hálózat rendelkezésre állása a hálózati infrastruktúra, beleértve a kábelek, kapcsolók és routerek rendeltetésszerű működését jelenti. Azok a szolgáltatások, vagy szoftverek, amelyek az Ön saját szerverén futnak, nem tartoznak az ITSecure hálózata alá.
 

Infrastruktúra garancia

Garantáljuk, hogy a kritikus rendszerek, beleértve az áramellátást, valamit a fűtést, szellőzést, légkondicionálást, elérhetőek az idő 99,95%-ában (kivéve a tervezett, előre bejelentett karbantartásokat). A kritikus rendszerek működése a villamos energia, a fűtés, szellőzés, légkondicionálás, beleértve a szünetmentes tápegységek és a kábelek működését jelenti. Az Ön saját szervereinek energiaellátása nem tartozik az ITSecure felelőssége alá.
 

Hardver garancia

Garantáljuk a bérelt hardver összetevők megfelelő működését és bérmentve kicserélünk minden hibás alkatrészt. Az alkatrészcsere a hiba meghatározása és felmérése után történik. A hardvercsere garantáltan 4 órán belül megtörténik. Hardverek közé soroljuk a processzorokat, RAM-ot, merevlemezeket, alaplapokat, hálózati kártyákat és az egyéb, a bérelt szerverhez tarozó alkatrészeket.