Fejlessze cége értékesítési hatékonyságát! Támogassa a munkát egy átfogó ügyfélkapcsolati eszközzel, és használjon fel minél több adatot az értékesítés előrelendítéséhez. A Hosted CRM gyors hozzáférést nyújt az ügyfél információkhoz, így az értékesítőknek kevesebb időt kell szervezéssel tölteniük, és több idő jut a tényleges feladatokra.

Érdeklődők

  • Eladási kilátások követése.
  • Fő érdeklődők meghatározása.
  • Érdeklődők, lehetőségek nyomon követése.
  • Egyéni célok kitűzése minden ügyfélhez.
  • Részletes információ a versenytársakról.

Számlák

  • A meglévő ügyfelek adatainak kezelése.
  • Események, változások követése minden számlánál.
  • Tiszta kép a vásárlói preferenciákról.
  • Kereszt- és többletértékesítések végrehajtásának elősegítése.
  • Ügyfélkapcsolatok ápolása célzott kommunikációval.

Munkafolyamatok

  • Automautomatizált értékesítési tevékenység.
  • Fejlett érdeklődőkezelés és -követés.
  • Munkaterületek az optimális hatékonyság érdekében.
  • Bejegyzések, megrendelések, árlisták és kedvezmények kezelése.
  • Csapatmunka a CRM Outlookkal való szinkronizálásával.

Elemzések

  • Értékesítési teljesítmény vizsgálata valós időben.
  • Értékesítési csatornák követése.
  • Beépített jelentések használata az értékesítési előrejelzésekhez.
  • Trendek, problémák és lehetőségek követése.

Mobilitás

  • Adathozzáférés webes eszközökkel.
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel akár út közben is.
  • Mindenki számára elérhető értékesítési és marketing anyagok.
  • Termelékenységnövelés valós idejű adatokat használva bárhol, bármikor.