Támogatás Főoldal > Levelező rendszer > Outlook 2007

Levelező Rendszer

  Általános | Mobil eszköz | Outlook 2003 | Outlook 2007 | Outlook 2010 |

1. Outlook 2007 beállítás

    1. Kattintson a "Vezérlőpult" mappa "Posta" ikonjára, majd a megjelenő ablakon válassza a "Profilok megjelenítése"-t.

     
    2. A megjelenő ablakban kattintson az "E-mail" lapfülön az "Új..." gombra.

     
    3. Az új ablakban válassza az "E-mail fiók" opciót és kattintson a "Tovább" gombra.

     
    4. A megjelenő űrlapon adja meg postafiókja adatait.
      Név: az Ön neve
      E-mail cím: az Ön e-mail címe
      Jelszó: postafiókjának jelszava
      Jelszó megerősítése: postafiókjának jelszava

     
    5. A rendszer automatikusan beállatja a kapcsolatot. A beállítás közben a rendszer megkérdezi, hogy engedélyezi-e az email címénhez tartozó kiszolgáló automatikus beálíltását. Pipálja ki a "Ne jelenjen meg több kérdés ezzel a webhellyel kapcsolatban." opciót és engedélyezze a a beálíltást.

     

2. Házon kívül üzenet létrehozása

    1. Kattintson az "Eszközök" menü Házon kívül parancsára.
    2. Válasza az "Automatikus Házon kívül válaszok küldése" opciót.

     
    3. A szervezeten belül lapon írja be a távolléte alatt küldeni kívánt választ.
      A vezérlőelemekkel megadhatja a betűtípust, a betűméretet és más formázási jellemzőket.
      Lehetősége van automatikus választ küldeni a szervezeten kívüli személyeknek is. Kiválaszthatja, hogy az automatikus választ mindenkinek elküldi, akitől üzenetet kap, vagy csak a névjegyalbumában szereplőknek.
      Ha a "Csak a névjegyalbumban szereplőknek" pontot választja, ügyeljen arra, hogy a névjegynek szerepelnie kell az Exchange Névjegyalbum mappájában. Ha a név csak olyan mappában szerepel, amely egy személyes mappafájl (.pst fájl) része, a rendszer nem küld automatikus választ.
    4. A szervezeten kívül lapon írja be a távolléte alatt küldeni kívánt választ.
    5. Jelölje be az "Automatikus válasz a szervezeten kívülieknek" jelölőnégyzetet.
    6. Jelölje be a Csak a Névjegyalbumban szereplők vagy a Mindenki a szervezeten kívül választógombot annak megadásához, hogy kik kapják az automatikus válaszokat.

3. Aláírás létrehozása

    1. Kattintson az "Eszközök" menü "Beállítások" parancsára.
    2. A megjelenő ablakban kattintson a "Leválformátum" lapfülre.
    3. A megjelenő oldalon kattintson az "Új" gombra.

     
      Adjon nevet az aláírásnak, majd kattintson az "OK" gombra.
      Írja be az Aláírás szerkesztése mezőbe az aláírásban szerepeltetni kívánt szöveget.
      Kattintson a "Mentés" gombra.
    4. Az "Alapértelmezett aláírás" beállításához az "E-mail fióklista"-ból válassza ki azt az e-mail fiókot, amelyhez ezt az aláírást társítani szeretné.
    5. Az "Új üzenetek" listában jelölje ki a kívánt aláírást.
    6. Ha a válasz- és továbbított üzenetekben is szeretne aláírást szerepeltetni, válasszon ki egy aláírást a Válasz/továbbítás listában.

4. Szabályok létrehozása

    1. Az "Eszközök" menüben kattintson a "Szabályok és értesítések" menüpontra.

     
    2. Kattintson az "Új szabály" létrehozása gombra.

     
    3. Adja meg a szabály paramétereit:
      A felső listából válasszon ki egy feltételt amelynek az üzeneteknek eleget kell tenniük.
      Az alsó dobozban kattintson a kéken aláhúzott adott szóra és adja meg a feltételek értékeit.
      Állítsa be, hogy melyik mappába kerüljenek a levelek, melyekre a beállított feltétel teljesül.
    4. Kattintson a "Tovább" gombra.

     
    5. A megjelenő ablakban további feltételeket, vagy kivételeket adhat a szabályhoz. Ha nem kíván további feltételeket hozzáadni kattintson a "Befejezés" gombra.

5. A postafiók / mappa méretének ellenőrzése

    1. Kattintson jobb egérgombbal az ellenőrizni kívánt mappára. Ha a teljes postaiók méretre kíváncsi, a "Személyes mappa"-ra kattintson.
    2. A megjelenő helyi menüből válassza az "Adatlap" menüpontot.

     
    3. A megjelenő ablakban kattintson a "Mappa mérete" gombra.

6. Outlook mappák, naptár megosztása

    1. Kattintson jobb egérgombbal a megosztani kívánt mappára.

     
    2. A felugró menüből válassza az "Adatlap" menüpontot.

     
    2. A megjelenő ablakban kattintson az "Engedélyek" fülre.
    3. Kattintson a "Hozzáadás" gombra, és válassza ki azt a személyt, akivel szeretné megosztani a mappát.
    4. Állítsa be a jogosultságokat.
    5. Az "OK" gombra kattintva elmentheti a beállítást.

7. Megosztott naptár vagy mappa megnyitása

    1. Az Outlook "Fájl" menüjében kattintson a "Megnyitás" menüpontra, majd a "Más felhasználó mappája"-ra.

     
    2. A "Név" dobozba írja be, vagy a "Név" gombra kattintva válassza ki a listából annak a személynek a nevét, akinek a mappáihoz hozzá szeretne férni.
    3. Válassza ki azt a mappát amit meg szeretna nézni, majd kattintson az "OK" gombra.

8. Megosztott postafiók hozzáadása Outlook profilhoz

    1. Kattintson az "Eszközök" menü "Fiókbeállítások" parancsára.

     
    2. Válasza a "Létező e-mail fiók megjelenítése vagy módosítása" opciót, és kattintson a "Tovább" gombra.
    3. Kattintson az Exchange Server kiszolgálói fiókra, majd a "Módosítás" gombra.
    4. Kattintson a "További beállítások" gombra.
    5. Kattintson az "Általános" lap "Postafiókok" csoportjának "Hozzáadás" gombjára.
    6. Írja be a másik felhasználó nevét, és kattintson kétszer az "OK" gombra.
    7. Kattintson a "Tovább", majd a "Befejezés" gombra.

9. Személyes mappa fájl (*.pst) importálása

    1. A "Fájl" menüpontban válassza az "Importálás és exportálás" menüpontot.

     
    2. Válassza az "Importálás más Programból vagy fájlból" opciót, és kattintson a "Tovább" gombra.

     
    3. Válassza a "Személyes mappafájl (.pst)" opciót, és kattintson a "Tovább" gombra.

     
    4. Kattintson a "Tallózás" gombra, és válassza ki, hogy honnan szeretné importálni a .pst fájlt.

     
    5. Válassza ki az "Ismétlődő elemek felülírása az importnál" opciót, majd kattintson a "Tovább" gombra.
    6. Pipálja be a "Belső mappákat is" és az "Elemek importálása ugyanabba a mappába" dobozokat, és válassza ki a postafiókot, amelybe importálni szeretne.

     
    8. Kattintson a "Befejezés" gombra.

10. Személyes mappa fájl (*.pst) exportálása

    1. A "Fájl" menüpontban válassza az "Importálás és exportálás" menüpontot.

     
    2. Válassza az "Exportálás fájlba" opciót, és kattintson a "Tovább" gombra.

     
    3. Válassza a "Személyes mappafájlt (.pst)" opciót, és kattintson a "Tovább" gombra.

     
    4. Lépjen a legfelső mappára, pipálja ki a "Belső mappákat is" dobozt, majd kattintson a "Tovább" gombra;.

     
    7. Válassza ki, hogy hova szeretné menteni a .pst fájlt, majd pipálja be az "Ismétlődő elemek felülírása az exporttal" dobozt.

     
    8. Kattintson a "Befejezés" gombra.

11. Személyes mappa fájl (*.pst) megtekintése/hozzáadása Outlook profilhoz

    1. Válassza a "Fájl" menü "Megnyitás" menüpontát, majd azon belül kattintson az "Outlook adatfile megnyitás"-ra.
    2. A megjelenő ablakban tallózza ki a megnyitni kívánt fájl-t majd kattintson az "OK" gombra.